rudaaa

Temat: Pytanie: jak otworzyć bagażnik w GTA 4 na pc ??
Witam !
od niedawna gram w gta 4 i ciągle się zastanawiam jak otworzyć bagażnik bo ponoc jest to możliwnie w najowszej odslonie grand theft auto. Próbowałem różnymi klawiszami stojąc za samochodem ale nic sie nie działo..... ani nie wyskoczyła żadna informacja co zrobić w tym celu.... Prosze o pomoc i konkrety.
Źródło: topranking.pl/886/pytanie,jak,otworzyc,bagaznik,w,gta,4,na,pc.php



Temat: Suzuki Liana
> Hmm, lampka w bagażniku jest jak najbardziej
Bylem w salonie (Sopot) zapytalem o te lampke. Pan otworzyl bagaznik (sedan),
zaczal szukac i nie znalazl. BTW, gdzie ona sie znajduje to mu podpowiem
nastepnym razem?
Co do lusterek faktycznie - pomylilo mi sie - sa jak najbardziej podgrzewane.
Ale czujnik parkowania to jednak bardzo przydatna rzecz. Tym bardziej jesli
autem ma jezdzic takze kobieta.
> A Fabia - cóż, jakby nie patrzeć jest pozycjonowana segment niżej...
Tu sie nie zgodze. Auta Suzuki to jednak nie Toyota czy Nissan, a wymiarowo
Liana sedan to Fabia sedan (jedynie szerokosc kilka cm wieksza w Lianie). A
jakosc wykladziny, obic i panelu sterujacego w Lianie to jednak tandeta. Czegos
takiego moglby sie spodziewac w swift'ie albo fiacie ale nie w aucie japonskim
> 50tys. To co jest kiepskie to jeszcze np. schowki. Sa takie mikroskopijne jak
w swift'ie. Plus to pojemnik na okulary (dla mnie bardzo przydatna sprawa
ktorej Fabia nie ma).
P.S. Tak naprawde to jedyne naprawde ciekawe auto Suzuki to Grand Vitara...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,17200436,17200436,Suzuki_Liana.html


Temat: Ford Focus c-max czy Renault Scenic
Jeżeli chodzi o wymiary to wykopałem aż folder o Sceniku i podaję:

długość całkowita:
Scenic: 4,263m
Grand Scenic: 4,496m

rozstaw osi:
Scenic: 2,685m
Grand Scenic: 2,736m.

Zwis tylny (liczony od osi do końca samochodu):
Scenic: 0,723m
Grand Scenic: 0,851m.

Reszta wymiarów praktycznie bez różnic, jeżeli są wynikają z różnic w wyposażeniu.

Autor: Renault Polska


A przekładając na język porównywalnych wymiarów: Scenic krótki jest krótszy od Opla Astry I kombi. Parkowałem przez pół roku takie samochody obok siebie i jestem tego pewien. Dodatkowo Scenic mieści mi się w garażu w miejscu gdzie wcześniej stawiałem Astrę i mogę bez problemu otworzyć bagażnik czego w Astrze nie dawało się zrobić.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,78202439,78202439,Ford_Focus_c_max_czy_Renault_Scenic.html


Temat: Gta 4 xbox360
witam mam takie pytanie jak otworzyc bagaznik w gta 4 i wsadzic tam człowieka na pc kolega tak zrobił ale nie wiem jak to zrobić na xbox360 pomoze ktoś? dzięki i pozdro za pomoc +

może ktoś zna jakieś fajne triki? to podawajcie
Źródło: topranking.pl/912/gta,4,xbox360.php


Temat: scenic 05/grand scenic
Witam,

kurde, ktoś wie jak otworzyć bagażnik :)
chyba centralny zamek się zepsuł (fu^%&**k) i bagażnika nie idzie
otworzyć.. jest jakaś dzwigienka w srodku czy coś? (nie zauwazyłem jej:(


Źródło: topranking.pl/1601/scenic,05,grand,scenic.php


Temat: Zestaw - niezbednik kierowcy


Imadło, wiertarka, Migomat, suwmiarka, poziomica,


Poziomnica sie przyda wlascicielom Alf GTA, zeby wiedzieli czy moga otworzyc
bagaznik :) (patrz kilkanascie watkow wyzej: ALFA 147 GTA kłopoty)


Źródło: topranking.pl/1602/zestaw,niezbednik,kierowcy.php


Temat: SUBARU FUJI HEAVY

anc@earthlink.net wrote:
W przeciwienstwie do Ciebie siedze w Polsce, a konkretnie - w Europie
i porownuje tutejsze realia. Prawda jest taka, ze w Niemczech na 4 - 5
milionow rocznie sprzedawanych samochodow przypada 15 - 20 000 Subaru.
Podobne proporcje sa w innych panstwach zachodniej Europy. W Polsce
nie ma ZADNEGO dealera Subaru.

No to co,ze sprzedaja 15-20 tys.?Subaru Legacy Outback jest produkowany w
USA w stanie Kentucky. Jest to wg. standartow USA samochod
amerykanski.Moze dlatego go nie ma w Niemczech.


Bzdura. Dlaczego w Niemczech jest Mercedes ML czy BMW Z3 albo Jeep
Grand Cherooke?
Prawda jest taka, ze NOWYCH klientow Subaru ma niewielu. Tak jest w
zachodniej Europie, bo sa tam dealerzy. W Polsce handluja nimi komisy,
wiec poza nielicznymi wyjatkami to nowobogaccy kupuja Legacy lub SVX,
rzadziej Impreze, a Justy - wcale.
Teraz moze cos sie zmieni, bo Holek na Imprezie robi calkiem niezle
wyniki w rajdowych MS (jak na Polaka). Mysle ze powinien isc za ciosem
i otworzyc salon i porzadny serwis.

Przeswit ma 7.3 cala,czyli
18.7 cm.O 1,2 cala wiecej niz normalny wagon,a o 1.2 cala mniej niz
Jeep.Jest wiec porownywalny z Toyota RAV i Honda CVR.


No to sprobuj pojechac z ta sama predkoscia Subaru Legacy i Honda CR-V
lub RAV-em w ciasnym zakrecie i porownaj zachowanie.
Do Outbacka (sorry, mialem na mysli Wagona) porownywalne jest Volvo
Cross Country oraz nowe Audi w tym stylu.

A co ma do tego
wszystkiego to,ze w Polsce nie ma dealera Subaru?


A to, ze nie ma w Polsce na niego zapotrzebowania, o czym pisalem
wczesniej.

W Polsce nie ma tez
(chyba) dealera Lamborghini i Ferarri.


Nie ma, ale nie porownuj tych marek.
BTW, we wspomnianym Wiedniu salony Ferrari i Subaru mialy jedna ceche
wspolna: byly zamkniete caly dzien, a pan otwieral tylko wtedy, jak
klient przyszedl zeby kupic. To o czyms swiadczy.

A sa dealerzy Fiata 126P.Zreszta tak

jak juz stwierdzilem,Ty jestes z tych co lubia zeby ich bylo na wierzchu,a
taka jest roznica miedzy nami,ze ja mam to Subaru,a Ty nie...


W tej chwili moja radosc nie zna granic. Zwyklem jezdzic majac chocby
pasek klinowy w bagazniku a z tym jest u nas lekki problem.

Moze dlatego
wiesz o tym samochodzie lepiej...


Sorry, ale wiem tylko tyle, ze podstawa dlugowiecznosci silnika jest
CZYSTOSC w srodku, czyli regularna wymiana plynow, chlodzacego tez.

PS.Instrukcja obslugi zaleca zmiane oleju
co 7.5 tys.mil(czyli co 12 tys.Km)Ja zmieniam co 6 tys.


No a co poradzisz mojej kolezance: BMW ma wskaznik km do przegladu,
zalezny od stylu jazdy. Zwykle przeglad (czyli i wymiana oleju) wypada
co okolo 25 000 km. Sporo, nie? A do serwisu zjezdzaja wozy po 300 -
400 000 km bez remontu i ciagna jak glupie!


Źródło: topranking.pl/1608/subaru,fuji,heavy.php


Temat: Wpadanie w poslizg a naped przod/tyl


Andrzej 'Andy' Zdzitowiecki wrote:

Widzialem bimmera 5, ktorego z jednej strony uderzyl tramwaj, z drugiej
autobus, rzucilo go na latarnie 30m dalej. Kierowca otworzyl drzwi i
wysiadl. I widzialem rowiez Pontiaca Trans Sporta, ktory przy
ostrzejszej zmianie pasa zaczol sie krecic i po uderzeniu w elastyczna
bande, trzeba bylo kabine rozcinac, zeby ludzi wyjac.


A ja widzialem bimmera 318, ktory mial nieszczescie trafic Windstara
czolowo. Kierowca BMW nie przezyl. Ludzie z Windstara rozmawiali
normalnie z policja. BMW nie trzeba bylo ciac. Do slupka srodkowego
caly sie rozlazl, a silnik mial "pomieszany" z kierowca.


| Co do poduszek, podobne prawo dziala w druga strone. Czasami trudno
| powiedziec, czy zabil wypadek czy poduszka.

To samo z pasami bezwladnosciowymi.


To pasy bezwladnosciowe potrafia zabic same z siebie ?


| Niewatpliwie male samochody europejskie wymagaja mniejszych poduszek.

Male? To bimmer 7, S-klasa, czy Volvo 900 to male samochody? No tak
zapomnialem ze prawdziwy samochod to F150 albo Suburban.


Chyba Pan zartuje. Te tak zwane duze samochody, ktore Pan wymienil,
w USA uchodza raptem za sredniej wielkosci i sa to super luksusowe
samochody dla nielicznych bogaczy. Postawione obok nawet takiego
zwyklego Intrepida to zwykle kurduple. W Europie kroluje rozmiar Tico,
Megane, Brava czy Cinquecento a w perspektywie Smart, krotszy od
bagaznika w moim Grand Prix. Samochody te jako typowe samochody
europejskie dla przecietnego uzytkownika maja wiadome "poduszki" boczne
i inne kurtyny, ktore ponoc sa standartem europejskim. Owe kurtyny
skladaja sie z blachy stalowej 0.8 mm i 4 mm panelu z tektury pokrytej
najczesciej tanim plastikiem.
F150 czy Suburban to niewatpliwie fenomen kultury amerykanskiej, ktora
znana jest z dazenia do wygody. Gniecenie sie w samochodzi o rozmiarach
lodowki, w Europie uwazane za szczyt dobrego smaku i wysokiej kultury
posiadacza, w USA uchodzi za kretynizm usprawiedliwiony jedynie glupota
obywateli pozwalajacych sie opodatkowac na benzynie podatkamni
czterokrotnie przekraczajacymi wartosc paliwa.


| Niestety male samochody rowniez sa bardziej smiercionosne czy sie
| poduszke ma czy nie. Co do tego ile zabily to wie Pan tyle ile
| media podaly. W USA tez to byl "nieistniejacy" problem, dopoki sprawa
| nie stala sie glosna. Wtedy przeprowadzono wnikliwe badania i okazalo
| sie, ze nie jedna osoba a setki byly ofiarami poduszek.

W Europie ten problem stal sie glosny, do czasu, az nie stwierdzono, ze
amerykanski scenariusz sie nie powtarza.


A kto to badal ? Producenci ?
Jak Pan wytlumaczy, ze byly ofiary smiertelne VW Golfa w USA ?
Ta sama poduszka jest w tym pojezdzie w Europie.


| Zreszta testy offsetowe wprowadzono najpierw w Europie. Nic dziwnego,
| skoro minivany GM przy takim tescie lamia sie w pol.

| Zawsze mowilem, ze vana GM powinni projektowac Amerykanie. Niemcy
| po prostu nie umieja zaprojektowac porzadnego vana.

To rozumiem dlaczego ten Trans Sport wpadl w piruet przy zmianie pasa.
Pewnie zawieszenie projektowal Polak.


Byc moze. W Niemczech pracuja Polacy dla Opla. Ciekawe jest natomiast,
co za idiota podjal decyzje aby projekt vana, ktorego glownym rynkiem
jest USA projektowali Niemcy z Opla w Europie. Pewnie jakis debil,
"dyrektor handlowy", moze nawet Polak ?


Andy


--
+-------------------------------------------------------+
|       Anna i Jacek Marchel                            |
|                                                       |
|       e-mail: marc@eaglequest.com                   |
|       WWW:    http://www.eaglequest.com/~marchel        |
+-------------------------------------------------------+


Źródło: topranking.pl/1610/wpadanie,w,poslizg,a,naped,przod,tyl.php